دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF

دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF

گرچه معمولاً به عنوان یک ورزش کاهش وزن درنظر گرفته نمی شود ، اما مقدار کافی کالری می سوزاند و مزایای اضافی سلامتی نیز دارد که می تواند باعث کاهش وزن شود.

بهداشت هاروارد تخمین می زند که یک فرد ۱۵۵ پوندی (۷۰ کیلوگرمی) در هر ۳۰ دقیقه تمرین یوگا حدود ۱۴۹ کالری می سوزاند ( ۵ ).

یک مطالعه ۱۲ هفته ای بر روی ۶۰ زن مبتلا به چاقی نشان داد که کسانی که در دو جلسه ۹۰ دقیقه ای یوگا در هفته شرکت می کردند ، نسبت به گروه کنترل کاهش بیشتری در دور کمر داشتند – به طور متوسط ​​۱٫۵ اینچ (۳٫۸ سانتی متر) (۲۳منبع مورد اعتماد)

علاوه بر این ، گروه یوگا بهبودهایی در سلامت روحی و جسمی تجربه کردند (۲۳منبع مورد اعتماد)

جدا از سوزاندن کالری ، مطالعات نشان داده است که یوگا می تواند ذهن آگاهی را یاد بگیرد ، که می تواند به شما در مقاومت در برابر غذاهای ناسالم ، کنترل پرخوری و درک بهتر علائم گرسنگی بدن کمک کند (۲۴منبع مورد اعتماد، ۲۵منبع مورد اعتماد)

در بیشتر سالن های ورزشی کلاس های یوگا برگزار می شود ، اما شما می توانید در هر مکان یوگا تمرین کنید. این شامل راحتی خانه خود می باشد ، زیرا تعداد زیادی آموزش آنلاین با راهنما وجود دارد.

خلاصه یوگا یک دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF
ورزش عالی برای کاهش وزن است که تقریباً در هر جایی قابل انجام است. این ماده نه تنها
کالری می سوزاند بلکه هوشیاری را به شما می آموزد تا در مقاومت در برابر
هوس غذایی کمک کند .

۸٫ پیلاتس
پیلاتس ورزشی عالی برای مبتدیان است که ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند.

بر اساس مطالعه ای که توسط شورای ورزش آمریکا حمایت مالی شده است ، شخصی با وزن حدود ۱۴۰ پوند (۶۴ کیلوگرم) در کلاس ۳۰ دقیقه ای مبتدی Pilates 108 کالری یا در کلاس پیشرفته با همان مدت زمان ۱۶۸ کالری می سوزاند ( ۲۶ ).

اگرچه ممکن است پیلاتس به اندازه تمرینات هوازی مانند دویدن کالری بسوزاند ، اما بسیاری از افراد این کار را لذت بخش می دانند ، که باعث می شود به مرور زمان چسبیده باشید (۲۷منبع مورد اعتماد)

یک مطالعه ۸ هفته ای در ۳۷ زن میانسال نشان داد که انجام تمرینات پیلاتس به مدت ۹۰ دقیقه ۳ بار در هفته به طور قابل توجهی باعث کاهش دور کمر ، معده و لگن می شود ، در مقایسه با یک گروه کنترل که در همان مدت هیچ ورزشی انجام نداده اند (۲۸منبع مورد اعتماد)

به غیر از کاهش وزن ، ثابت شده است که Pilates باعث کاهش درد کمر و بهبود قدرت ، تعادل ، انعطاف پذیری ، استقامت و سطح کلی تناسب اندام شما می شود (۲۷منبع مورد اعتماد، ۲۹منبع مورد اعتماد، ۳۰منبع مورد اعتماد) دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF

اگر می خواهید به Pilates اجازه دهید ، سعی کنید آن را در برنامه هفتگی خود بگنجانید. شما می توانید پیلاتس را در خانه یا یکی از ورزشگاه های زیادی که کلاس های پیلاتس برگزار می کنند انجام دهید.

برای تقویت بیشتر کاهش وزن با پیلاتس ، آن را با یک رژیم غذایی سالم یا سایر اشکال ورزش مانند تمرین با وزنه یا کاردیو ترکیب کنید.

خلاصه پیلاتس یک
تمرین عالی برای مبتدیان است که می تواند ضمن کاهش سایر
زمینه های آمادگی جسمانی شما مانند قدرت ، تعادل ، انعطاف پذیری و
استقامت ، به شما در کاهش وزن کمک کند .

واقعاً چقدر می توانید کاهش وزن داشته باشید؟
اینکه چقدر می توانید از ورزش وزن کم کنید ، به عوامل زیادی بستگی دارد.

این شامل:

شروع وزن افرادی که وزن بیشتری دارند نسبت به کسانی که وزن
کمتری دارند پوند بیشتری می ریزند . هنوز هم ، درصد کاهش وزن بدن مشابه است (۳۱منبع مورد اعتماد)
سن. افراد مسن تمایل به حمل توده چربی و توده عضلانی کمتری دارند دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF
که باعث کاهش RMR یا میزان کالری سوزی بدن در حالت استراحت می شود.
RMR پایین تر می توانید آن را مشکل تر از دست دادن وزن (۳۲منبع مورد اعتماد، ۳۳منبع مورد اعتماد)
جنسیت نسبت چربی به ماهیچه در زنان بیشتر از مردان است ، که
می تواند RMR آنها را تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه ، مردان تمایل به کاهش وزن سریعتر از
زنان دارند ، حتی اگر مقدار مشابهی کالری مصرف کنند (۳۲منبع مورد اعتماد)
رژیم غذایی. کاهش وزن هنگامی اتفاق می افتد که کالری بیشتری از میزان مصرف خود بسوزانید.
بنابراین ، کمبود کالری برای
کاهش وزن ضروری است (۳۴منبع مورد اعتماد)
خواب. مطالعات نشان داده است که کمبود خواب ممکن است سرعت کاهش
وزن شما را کاهش دهد و حتی هوس شما برای غذاهای ناسالم را افزایش دهد (۳۵منبع مورد اعتماد، ۳۶منبع مورد اعتماد)
شرایط پزشکی افراد مبتلا به بیماری های پزشکی مانند افسردگی و کم کاری تیروئید ممکن است با
سرعت کمتری وزن خود را کاهش دهند (۳۱منبع مورد اعتماد، ۳۷منبع مورد اعتماد، ۳۸منبع مورد اعتماد
منبع مورد اعتماد

دانلود کتاب اموزش کاهش وزن PDF