دانلود رایگان کتاب اموزش دفاع شخصی

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان کتاب اموزش دفاع شخصی

قبل از تصمیم گیری در مورد مبارزه امتحان کنید. قبل از اینکه یک مهاجم کنترل کامل شما را بدست بیاورد ، باید همه تلاش خود را انجام دهید – تا آنجا که می توانید انرژی خود را حفظ کنید – تا صدمه وارد کنید تا بتوانید از آن دور شوید. (این زمان تمدن نیست. در یک برخورد فیزیکی که به دفاع از خود می طلبد ، آسیب می بیند یا صدمه می بیند.) بنابراین قسمتهایی از بدن را که می توانید بیشترین آسیب را به راحتی وارد کنید ، هدف قرار دهید: چشم ، بینی ، گوش ، گردن ، کشاله ران ، زانو و پاها. دانلود رایگان کتاب اموزش دفاع شخصی

Su Ericksen ، که وب سایت بسیار مفید دفاع از خود برای زنان را می نویسد ، روش هایی برای ضربه زدن به این نقاط فشار ارائه می دهد تا بتوانید از خود دفاع کنید و به ایمنی برسید. او نوشت:

بسته به موقعیت مهاجم و نزدیک بودن او مشخص می کند که به کجا حمله خواهید کرد و با کدام قسمت از بدن خود استخدام خواهید کرد. وقتی می توانید با یک ضربه به زانوی او برسید ، نزدیکتر قدم نزنید ، مثلاً با دست خود ضربه بزنید. دانلود رایگان کتاب اموزش دفاع شخصی

هنگام زدن هدف به نیمه بالایی بدن ، از دست خود استفاده خواهید کرد. ضربه های م canثر را می توان با لبه بیرونی دست در حالت دست چاقو ، ضربه کف دست یا ضربه بند به اهداف نرمتر یا مشت محکم حلقه شده وارد کرد.

در اینجا چند عکس پیشنهاد سو برای حمله به این نقاط فشار بسیار حساس ارائه شده است (می توانید دیگران را برای نقاط فشار اضافی در وب سایت وی مشاهده کنید):

تصویر مقاله با عنوان حرکات دفاع شخصی اساسی که هرکسی می تواند انجام دهد (و همه باید بدانند)
چشم ها : همانطور که می توانید تصور کنید ، انگشتانتان را فشار می دهید ، پک می زنید یا چشم های فرد را با انگشتان یا انگشتان خود می خارانید. علاوه بر این که درد زیادی ایجاد می کند ، باید با حداقل تداخل موقت در بینایی وی ، فرار شما را آسان کند.

دانلود رایگان کتاب اموزش دفاع شخصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *