دانلود کتاب زراعت تکمیلی

جزوه زراعت تکمیلی

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک اتفاق خنده دار در جریان Super Bowl XLVII در دانلود کتاب زراعت تکمیلی رخ داد. در اوایل سه ماهه سوم ، چراغ های مرسدس بنز Superdome ناگهان خاموش شد. در حالیکه ۷۱۰۰۰ نفر از تماشاگران و ۱۰۶ میلیون بیننده با کمال استراحت وقت خود را می گذاشتند و سرشان را می خاراندند ، مهندسان ۳۴ دقیقه کامل با تب و تاب برای رفع قطعی برق و روشن کردن چراغها کار می کردند. اما در حالی که خاموشی برای مردان Superdome و CBS Sports یک آزار و اذیت برای بازیکنان و هواداران بود ، حداقل یک بازاریاب آن را فرصتی می دید. اندکی پس از شروع خاموشی ، نام تجاری Nabisco’s Oreo با ارسال یک پیام ساده از توییتر نوشت: “برق خاموش می شود؟ مشکلی نیست هنوز می توانید در تاریکی غرق شوید. »این توئیت معروف مشهور که تنها در عرض چند دقیقه تصور و تأیید شده بود ، بیشتر از تبلیغات عجیب و غریب سابق برند در سه ماهه اول ، مورد توجه Oreo قرار گرفت. در عرض یک دانلود کتاب زراعت تکمیلی، پیام “dunk in the dark” تقریباً ۱۶۰۰۰ بار retweet شد و بیش از ۲۰۰۰۰ مورد پسند فیس بوک را جمع کرد ، و در نتیجه ده ها میلیون مورد نمایش مطلوب قرار گرفت. در روزهای بعد ، Oreo انبوهی از پوشش رسانه ای را دریافت کرد و به عنوان “مارکی که کاسه خاموشی را برد” شناخته شد. این نتایج کاملاً چشمگیر یک شوخی یکبار مصرف توسط یک کوکی ساز بود. یک خط موفقیت آمیز Super Bowl Oreo باعث افزایش بازاریابی لحظه ای شد. انواع تجاری از آن زمان سعی کرده اند تا “لحظات Oreo” خود را با همسان سازی محتوای بازاریابی با رویدادهای دنیای واقعی و موضوعات پرطرفدار از طریق توییت ها ، فیلم ها ، مطالب وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی به دست آورند