دانلود کتاب اموزش یوگا

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان کتاب اموزش یوگا

داشته باشید.
رد شوید: اگر از ناحیه زانو آسیب دیدید یا از ناحیه مچ پا دچار مشکل شوید. اگر فشار خون دارید یا باردار هستید از این کار خودداری کنید.
اصلاح: می توانید سر خود را روی بالشتک یا بلوک قرار دهید. در صورت ناراحتی مچ پا را می توانید زیر مچ پا قرار دهید.
هوشیار باشید: هنگام تنفس بر شل کردن عضلات ستون فقرات و کمر تمرکز کنید.

ژست کودک دانلود رایگان کتاب اموزش یوگا
این باید موقعیت اصلی شما باشد هر زمان که در طول تمرین یوگا به یک لحظه استراحت نیاز دارید.

امتحان کن
سگ رو به پایین
سگ رو به پایین هنگام کشش همستر ، گوساله ها و قوس های پا بازوها ، شانه ها و کمر را تقویت می کند. همچنین می تواند به تسکین کمردرد کمک کند.

این کار را انجام دهید: برای کمک به تسکین درد کمر. دانلود رایگان کتاب اموزش یوگا
ردش کنید: اگر سندرم تونل کارپال یا سایر مشکلات مچ دست دارید ، فشار خون دارید یا در مراحل آخر بارداری هستید ، این حالت توصیه نمی شود.
اصلاح کنید: می توانید حالت را در حالی که آرنج روی زمین است انجام دهید ، که این کار وزن را از روی مچ دست شما برمی دارد. همچنین می توانید از بلوک هایی در زیر دست خود استفاده کنید که ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
مراقب باشید: بر توزیع وزن به طور مساوی از طریق کف دست و بلند کردن باسن خود به سمت بالا و عقب ، به دور از شانه ها ، تمرکز کنید. دانلود رایگان کتاب اموزش یوگا

سگ رو به پایین
این یکی از رایج ترین حالت های یوگا است.

امتحان کن
ژست پلانک
یک ورزش که به طور معمول دیده می شود ، به ایجاد قدرت در هسته ، شانه ها ، بازوها و پاها کمک می کند.

این کار را انجام دهید: اگر به دنبال تنش دادن به شکم و ایجاد قدرت در بالاتنه هستید ، حالت پلانک خوب است.
ردش کنید: اگر از سندرم تونل کارپ رنج می برید ، از حالت پلانک خودداری کنید. ممکن است مچ دست شما را سخت کند. همچنین اگر کمردرد دارید ممکن است از آن صرف نظر کنید یا آن را اصلاح کنید.
اصلاح: با قرار دادن زانوها روی زمین می توانید آن را اصلاح کنید.
هوشیار باشید: همانطور که یک تخته می کنید ، پشت گردن و ستون فقرات خود را طولانی کنید. دانلود رایگان کتاب اموزش یوگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *